En elefant balanserade...

Det är precis så det känns, som att man balanserar. En fot i vuxenlivet och fot i det bekymmerslösa livet som student. Idag var första dagen på jobbet och det känns av. Jag fick träffa de som jag jobbar med och jag kan väl inte säga mer än att det är en brokig samling utav människor, en gammal klasskamrat från högstadiet och lite trash men det blir nog bra. Jag fick även det glädjande beskedet om ett fint gym och solarie i källaren som vi har till vårt förfogande. Yey. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag får verkligen inte ut någonting. Jo, jag saknar Madelen Jim Åsa Amanda och de andra...

Jag kan tillägga att jag är en smula patetisk som sitter med N's linne på mig. jag saknar honom.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tjena Johanna!

det är hårt att vara vuxen, visst... hoppas vi ses någongång johanna, jag saknar dig faktiskt redan. puss puss

2008-06-11 @ 23:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback