O'boy !

Vilket väder det är idag, helt underbart och det bästa är att jag inte jobbar morgon så jag kan också njuta av solen. Om en stund kommer N hit och jag funderar på att ta med honom ut till näset. Det hade kunnat bli mysigt med en picknick och sol och bad. Men först ska han komma hit och jag ska hämta ett paket på posten som mina vänner har längtat efter. Imorgon bär det av till Kalmar och Nybro för att titta på min skola och för att titta på lägenheten. Jag hade tur för nycklarna hade precis kommit in så jag får låna dem för en sneak peak. Nu ska jag ut och försöka fånga lite mer färg innan jag tar Hermes ( min cykel som heter hermes utan apostrof) ner till byn.


Kommentarer
Postat av: madelen.

imorgon är det du och jag! jag kommer till dig efter jobbet! peach, m.

2008-07-27 @ 20:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback