Knappt 18 längre

Återigen är det kass uppdatering men denna gången kan jag åtminstonde skylla på vädret, för det finns väl inte en normal människa som kan tänka sig att sitta vid datorn när solen skiner. Hur som helst tog jag Madelen och Tilda lilla Rut och begav oss till havet, första kvällen spenderades i Båstad där vi letade efter en billig resturang eftersom vi inte kände oss så sugna på att punga ut en sisådär 200 kr i runda slängar för en huvudrätt. Vi hittade tillslut ett mysigt ställe med trevlig personal och god mat. Vi tog oss hem och pratade och tittade på sex and the city tills vi började bli trötta och gick in och la oss. Sedan ringde J T och det blev ett himla liv. Gode tid säger jag bara. Torsdagen spenderades på stranden och visst fick vi färg, vissa kanske lite mer än andra. Solkyssta och hungriga satte vi oss i bilen och styrde kosan mot älmhult där det vankades grillning hos Tilda. Det var mysigt vi var en perfekt mix utav människor. När myggen hade fått sitt fick jag skjuts hem till N där några mysiga timmar spenderades. Resten av helgen har också spenderats med honom och nu mina kära vänner nu har jag också sett sex and the city filmen så nu är det bara till att prata på.

Just nu i denna stund sitter jag och funderar på vilken mat jag ska ha med mig till jobbet och om jag verkligen måste gå upp så pass tidigt som fem över halv 6 imorgon. Det är ju trots allt min födelsedag. Detta är alltså min sista kväll som 18 år. I natt 00.30 ung så blir jag 19. 

Peace and love.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Så tidigt fyller du inte! Du får allt vänta till 00,45 innan du blir 19! Oh du,, grattis gumman, puss o kram!

2008-07-06 @ 21:05:52
Postat av: Anonym

Så tidigt fyller du inte! Du får allt vänta till 00,45 innan du blir 19! Oh du,, grattis gumman, puss o kram!

2008-07-06 @ 21:06:45
Postat av: frida

18 upphöjt till 2 va det väl ;) ?

Postat av: TAAJLDA

oh, vad underbart mysigt vi hade det, jag saknar er n[got sjukt mycket!

2008-07-22 @ 15:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback