Hej Hej!

Gud vad tiden går snabbt. Det är redan måndag men för mig känns det som söndag. I fredags var jag som sagt i Nybro och tittade på min fina fina fina skola som är så mysigt, att se miljön lugnade mig något enormt och där är så fint och fridfullt. Det ser inte ut som en skola och känns inte heller som en skola. Sedan var vi en sväng i Kalmar och tittade på lägenheten, inte just den jag ska ha men en i princip likadan. Lägenheten är helt okej. Man kan leva med ljusblåa köksluckor och ett pyttelitet rum. Jag har iaf ett EGET ställe. Helgen har flutit på jag har jobbat bort det fina vädret från morgon till kväll. Surt.  Men jag fick min vila idag som spenderades tillsammans med N vid havet. Nu ska jag sova så att jag kan jobba ännu lite till. Det är bara 7 dagar kvar nu!


HEJ HEJ REKLAM HUSET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback