Heavy stuff

Jobb jobb jobb. Det är nog det enda jag tänker på just nu. Jag räknar ner, nu vill jag också vara ledig och lata mig. Det gjorde jag inte på jobbet då en gubbe lyckades bli magsjuk och kräka ner hela sig och sin säng, han fick även feber, och som den sanna hypokondriker som jag är så inbillade jag mig att jag var sjuk jag också. Det gick över när jag kom hem. Jag satte mig sedan på cykeln som nog får heta rut för att ära madelens bil, hur som helst så cyklade jag till filippos där jag inhandlade riktigt snygga 50 tals talrikar till det sköna priset av tjugofem riksdaler. 18 stycken tallrikar. Jag kan inte riktigt fatta att det var så billigt. Snyggt vita med ett schysst grafiskt mönster som en bård. I like.
Nu ska jag prata av mig mer med P och spåna på vårt hemliga projekt.  Det är spännande och jag är ärad sjukt ärad.Girls and boys.

Imorgon fyller bästa Jim år. Grattis i förskott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback