good enough to waste some time?

Det rör sig mot nattetid och äntligen börjar mitt magont ge med sig. Dumma dumma magont. Jag som egentligen skulle vart hemma hos lisa med johanna och victor (som istället tittade på mamma mia). Hur som helst så blir jag lite ledsen i ögat för det. Istället har vi haft hästfolk på besök, de var trevliga. Jag var nog inte lika trevlig.  Jag är trött också riktigt trött och jag blir inte piggare när jag tänker på arbetsveckan som jag har framför mig. Det är iallafall skönt att jag har fått mig en långhelg. Gårdagen var lugn väldigt lugn, jag var hos N och vi åt papaya och vindruvor och tittade på Juno. Den var ruskigt bra, jag älskade inledningen och hatade rollkaraktärernas rum, jag skrattade och jag grät och tackade gudarna för att jag inte är/har varit/kommer-att-bli-på-ett-tag gravid. Vi somnade och vaknade svettiga av konstiga drömmar, jag av en dröm full av tyll spetsar och skor N av en mamma pappa barn dröm. Vi tog oss senare ner till byn för att tillsammans med hanna för kolla in pingstis secondhand. Jag kom ut med ett par bruna skinnpumps vars ena klack måste klackas om. Just nu skriver jag mest för att jag inte ska skriva fler "att göra innan den 16:e" listor det har redan hunnit bli 3 bara ikväll. Nu ska jag skapa för jag känner mig kreativ, stearinljusen är tända och bläckpennan redo.

Ps. jag vill ha sällskap nu i två veckor....någon som vill offra en kväll åt mig?




Kommentarer
Postat av: Fään

Åhh! Bröstinlägg bestående av 98 % vatten?! Suveränt.. Säkert bättre än massa plast. Congrats till Kalmar btw. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback