Frustration

Jag är frustrerad och har så dåligt samvete, det slog mig nyss att jag aldrig hör av mig till mina vänner och hör jag av mig är det genom ett grinigt sms. Även om det inte verkar som det så saknar jag er, hela bunten. Jag har fullt upp hela tiden, just nu sitter jag mest framför min dator och letar lägenheter i nybro/kalmar för jag har ju haft den stora turen att komma in på mitt förstahandsval (300 sökande till 30 platser). Hur som helst är det verkligen inte så lätt som jag trodde att hitta en söt liten etta inte allt för långt ifrån instutitionen för design och kommunikation som ligger i pukaberg (södra nybro) men det är det minsann. Jag har ringt på tre stycken ettor, alla uthyrda mer eller mindre jag har lagt en intresseanmälan för en tvåa, men en två på 63 kvm känns lite onödigt när det bara är jag som ska bo där. Jag har hittat en ljuvlig 2.5  i ett gammalt gult hus med glasveranda, men det är trots allt ett litet hus. hade man vart två så hade man kunnat ta den.
När jag inte letat lägenheter så jobbar jag eller botaniserar jag bland mina saker som jag ska ha med mig och tänker på vad jag behöber skaffa (micro, damsugare,tv?). Livet leker men jag märker inte det. Det är synd. Men snart flyttar jag och börjar mitt nya liv. Mitt nya liv i Kalmar län.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback