Vi är the fuck you generation

Nu har vi i skåne äntligen också fått lite snö som har lagt sig, jag vet att vissa inte tycker värst mkt om den men jag älskar snö, dvs när den är kall krispig och har det perfekta glidet. Jag gillar däremot inte när det smälter eller regnar ihop till en geggig sörja, det är så trist att cykla i snömodd, och det är i de lägena man ber en liten bön extra innan man cyklar ner för backen på morgonen. Idag har jag dock inte vart ute i vädret pga av blåst och läkarbesök, guess what jag käkar pencellin i 10 dagar nu, hilarious. Har jag tur smittar jag inte när N kommer hem, pratade en liten runda med honom idag, det är inte rättvist att han befinner sig på sydligare breddgrader, jag saknar honom.
För morgondagen har jag inget speciellt planerat mer än att läsa ut harry potter boken och titta klart på sista discen på dhw säsong ett. Nu ska jag svälja och smörja.
Shalom.

image235
bild från devian art.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback