Varför tar helgen slut?

Då är snart helgen slut och jag blir alltid lika förvånad över hur snabbt det går, men det har varit saker att göra hela tiden. I fredags var det fest i Liatorp då jag körde och deltog lite sporadiskt. Igår träffade jag Lisa för första gången på ett halvår, vi handlade secondhand fikade och umgicks även lite med Johanna och Fredrik där jag hörde den akustiska versionen av robyns be mine för första gången. Den låten är verkligen helt underbar.
Idag har jag inte gjort något speciellt alls, bara städat och skrivit på lite skolarbete. Jag och Lisa har även bestämt oss för att skapa ett litet musikaliskt projekt vid namn ruby glory feat f. det är najs.
 här kommer den underbara låten.


Kommentarer
Postat av: Taajlda

jag blir gråtfärdig.
har uppdaterat min blogg också med hela 2 nya inlägg. sug på den du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback