Standing on the edge

Då är andra dagen på den här veckan nästan slut, den har gått fort och det känns som det blev en mjukstart med endast Graf på shemat, jag är i princip klar med vår uppgift så nu väntar nästa som är en avancerad photoshop någonting, jag har en viss förmåga till att koppla bort min hörförmånga när Jan börjar gå på som värst, i dag var det dock extremt om dpi och lpi osv, jag förstod inte ett smack. Efter lektionen var det en lång väntan på bussen så jag jobbade lite med konserten och mailade lite band vilket gick bra, jag bokade även ett möte med min framtid, dvs ett möte hos syon, det ska bli spännande eftersom jag faktiskt är sugen på att plugga vidare. Efter skolan gick jag och Emma till osbys bästa fikaställe, tetrollet billigt och gott och som Emma alltid säger den kvinnan vet hur man gör mackor, dagen till ära blev det än tortilla inspirerad med groddar skinka ost och oliver (som jag givetvis tog bort då jag fortf inte är vuxen). Jag har även hunnit med att ha en exklusiv filmvisning i vardagsrummet av "den rysliga natten" och den uppskattades, hoppas jag ialla fall eftersom de pratar om mammas gage osv. Nu ska jag prova på att baka matmuffins, det kan behövas det är en lång skoldag imorgon.
Shalom.

image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback