PLANS.

Jag har fortfarande svårt att förstå att tiden kan gå så jäkla snabbt det känns som att jag nyss vaknade, men icke då. Imorgon börjar skolan igen och det är lite svårt att förstå med tanke på den drömvärld man har levt i den senaste veckan, trots allt det mysiga och filmtittandet så har vi fått en del läxor gjorda. Men som sagt veckan är fullpackad och ser ut ngt i stil med

Måndag: Eng c det är dags att börja översätta och referera artiklen och slaveri. Psykologi, religion och ungdomssykiatri. Efter skolan är det intervju med smålandsposten ang mitt och fridas PA. Sen måste jag till maggans och se om det finns några fina converse i min storlek.

Tisdag: Börja filma och jag förvandlas till svetlana, en utbytesstudent från Moskva. YEAH! Efter det är det dags för en graf lektion och eftersom jag ligger två lektioner back blir det nog till att sitta kvar ett tag och jobba med affischen.

Onsdag: Eng c , Bengan (kommer aldrig ihåg vad lektionen heter) och svenska. Efter det blir det lite finslipning på vårt PA som snart går av stapeln BE THERE! Studentfest på puben, osäker på om jag ska dit dock.

Torsdag: STUDIEDAG dvs jobba och sova länge.

Fredag: STUDIEDAG Shoppa - Nova Lunda , Lunda stad eller Malmö eller alla tre, skånetrafiken ska utnyttjas.

Helgen är inte spikad och det är skönt. Men förhoppningsvis har min nya dhw box kommit då så då blir det titta av.

image270

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback