Päls Päls Päls, Päls är till för att bäras.

Innan jag ens har hunnit skriva några rader så skriker ni säkert  och hoppar upp från stolarna. Päls ska inte bäras att bära päls är att plåga djuren and so on. Och ja det tycker faktiskt jag också till en viss del. Men pälsmössan som jag hittade i min lilla men ack så kära garderob är arvegods från min gamlafarmor, då jag och kristina tog en varsin för att paradera på gatorna som ryska luder och det var 2005. Och när blondinbella började skriva om sin fina pälsmössa som hon fyndade på secondhand så kom jag plötsligt ihåg denna skapelse. Och vet ni vad I look damn good in it! Så nu ska jag ut och paradera med min pälsmössa.
Peace out!


image251

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback