Packad

Jag tror jag börjar få resfeber för så tidigt som jag har börjat packa mina saker så tidigt har jag nog aldrig börjat packa innan. Inte ens när jag skulle till öland och jobba började jag så tidigt och då skulle jag ändå vara borta i lite mer i en månad. Nu ska jag ju bara vara borta i en vecka. Men det känns att det närmar sig, undrar om madelen är nervös, det hade jag varit om det var första gången för mig, jag tar hennes oskuld. Jag även bära hjälm för första gången på sedan jag var 13 hoppas bara att de har lite balla hjälmar som inte får mig att se 14 år ut. Det hade kännts lite hemskt. Nu ska jag ge mig in i illustrationernas heliga värld och slutföra min röj en mina kampanj.




image259

Kommentarer
Postat av: Taajlda

jag saknar våran husvagn och alla minnen den bär med sig!

Postat av: Emma

Me like your blogginlägg också! Så du är vänsterställd nu din härmis..

2008-01-16 @ 20:56:09
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: frida

åå den bilden vill jag ha! skicka den phwelskliiiing

2008-01-17 @ 21:13:29
URL: http://jagskataminboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback