Överkomliga priser

Ikväll är det egentligen studentfest på puben i älmhult, men som ni kanske märker så är jag inte där. jag har helt enkelt ingen lust. Istället har jag varit duktig och lagt över lite bilder på en skiva osv. Jag har glömt att berätta om den underbara kappan jag hittade på röda korset idag, den var grön med dubbelknäppning ett skärp i midjan och det bästa av allt kragen var kantad av minkpäls. tyvärr var det en 44:a så det passade inte, jag dock jäkligt sugen på att köpa den eftersom den kostade det överkomliga priset 50 kr. Man kunde ju vart fräck och sålt den på tradera för betydligt mer. Det kan vara värt att nämna att jag fyndade en lackväska och ett par peeptoes. Svart såklart.

image281

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min tävling ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback