It's been 14 nights since i held your hand.

Jag fick en smärre chock när jag kikade ut genom rutan och såg att hela min gata var nersnöad. Snön ska vara i Norrland inte i skåne. Hoppas att denna lilla storm inte hotar min och Åsas utfärd till Nova imorgon. Jag är i stort behov av ett par nya fina jeans som kan få bli mina favoriter. Mina nuvarande favoriter är rätt illa tilltygade. Helgen blir inte alls som planerat, på lördag ska jag jobba (som pyssel ledare) och sen fick jag beskeded att N kommer hem på söndag morgon i stället. Så nu blir det en vecka till utan att vi ses. Det är inte så roligt. Jag är i desperat behov av närhet. Snart ska jag nog lägga mig på sängen och skriva ifatt mig lite i loggboken och spela lite harpan på laptopen, man kan ju alltid fantisera om att man är Carrie eller någon liknande person.

image284

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback