Is my head still on eller går jag bara på rutin?

Wow vilken dag! jag tackar bara gud och mina fettreserver för att jag har överlevt den. Det känns som jag har bott inne på kansliet idag, jag har sprungit där fram och tillbaka för att sedan springa en annan människas ärenden. Men nu är vaktmästaren och defenitivt jag och frida glada, vi har förlängt lokalhyran samt gett vaktmästaren övertidsersättning. Madelen var dock allt annat än glad efter att vår lärare tyranosaurus Rex hade påpekad att vi INTE kommer att få ledigt v4 när vi ska åka skidor, och han sa att vi fick gå till rektorn med det. Och det gjorde vi (det var för övrigt min 4:e gång därinne då) och det var inga som helst problem med vår ledighet så vi är nu fria som fåglar nästnästa vecka. Hurra! Efter det kommer vi då till mitt möte med syon, jag sneddar runt hörnet vid tio i två och ser då en lurvig pubertal 1:a gå in där varpå jag blir lite butter och sätter mig och väntar i soffan eftersom jag ändå har avtalat tid med henne, där satt jag i tio minuter innan jag ringde på..inget svar....jag väntade i tio minuter till och då öppnar hon och jag  förklarar att jag har bokat tid där medan hon påstår att det var imorgon jag hade bokat, det visar sig efter några minuter att hon har dubbelbokat mig med neandertalaren som sitter och grymtar i ett hörn (han var säkert trevlig och så men just i det ögonblicket var jag bara förbannad). Hur som helst så kom jag tillbaka ett tag senare och jag har nu fått lite info om olika skolor jag är sugen på. Men just nu tänker jag bara, Is my head still on eller går jag på rutin?

image246

Kommentarer
Postat av: Hanna

ska du klippa av det efter balen? ;P

Postat av: Hanna

ja ;D man ska ju vara helt säker.

2008-01-09 @ 21:00:28
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback