Grammishets kanske kanske inte.

När jag startade datorn möttes jag av en positiv överraskning, min mammas kusin som bor i Sydney vill att jag ska göra hennes bröllopsinbjudningar och det ska blir riktigt riktigt roligt.
Något som har disskuterats flitigt idag i skolan och med min syster är hurvida Lars Winnerbäck förtjänade att vinna en grammis för årets låt igår eller inte och om Salem verkligen skulle ha vunnit 4 stycken personligen är jag väldigt kluven. Jag tycker inte att winnerbäck skulle vunnit eftersom han har blivit sjukt överskattad och fjortisstämplad, det räcker med att titta på min 14 åriga syster som tjuter av glädje och skriver Älska Winnerbäck <3 på sina händer. Salem däreomt är ett litet charmtroll som faktsikt förtjänar alla sina priser.


Kommentarer
Postat av: linnea

Salem är riktigt bra.. och söt :D

Postat av: Lina

Jag tycker både Salem & Lasse var värda grammisarna :)

2008-01-10 @ 16:03:49
URL: http://linaisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback