Borta bra men hemma bäst.

Det är ett uttryck som jag och Madelen har använt oss av x antal gånger den här veckan. Men det är verkligen sant, det finns få saker som går upp emot att komma hem och känna "hemlukten" det är underbart. Så här är vi nu 84 mil och tolv timmar senare hemma. Jag saknar redan snön, skidorna, mina röda pjäxor och träningsvärken i vaderna efeter ett åk från topp till botten i sann störtloppsanda. Skidåkning är min passion. Synd bara att jag inte kan spendera vinterhalvåret in the north och resten av året i skåne.

Uppdateringar om våra dagar och alla bilderna kommer senare, jag orkar inte nu. Det har varit en påfrestande hemkomst, packning att packa upp vänner att prata med och skitsnack att läsa. Nu ska jag lägga mig i sängen med min lånelaptop och kika på  The holiday men först ska jag klicka hem säsong 2 av dhw.

Shalom-fred och frid.

Vemdalsskalet en blåsig tisdagsförmiddag.

image264

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Mmm jag håller med, borta bra (Götet 3 dagar denna veck) men hemma är alltid bäst, speciellt när vi är samlade hela familjen igen! Skönt att ha dig hemma pussunge!

Postat av: Taajlda

jag har saknat dig din fis! hoppas ni har haft en underbar resa.

2008-01-27 @ 13:00:34
URL: http://lamouraveugle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback