Trams.

klockan är fem här är ekot....Inte riktigt men nästan. Nu till syftet med att skriva det här inlägget. Det ska handla om något som jag stör mig på, nämligen killar som inte kan vara vän med en bara för att man har pojkvän. Detta hände alldeles nyss, en som jag har pratat med ett tag nu, en trevlig kille som uppenbarligen är ganska korkad, blockade mig för den här meningen: "Tack, det är min vän som tog den bilden på mig och min pojkvän till sitt projektarbete" Som svar får jag " Ok, hejdå". Jag menar är det inte lite tramsigt?

Kommentarer
Postat av: frida

inte för att va sådan, en ajg har oxå blockat dig för du har pojkvän!
farväl jows!

Postat av: Taajlda

me too.
jag har faktiskt blockat & tagit bort dig.
för kan inte dina bröst bara vara mina så vill jag inte ha dem!
buhu.
nej killar är töntiga!
tacka vet ja flator.

2008-02-22 @ 14:20:32
URL: http://lamouraveugle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback