Stor som en tjurpung.

Snart är det alla hjärtansdag och jag vet varken ut eller in. Ska jag eller ska jag inte köpa något litet till N.
Det känns inte riktigt som att han uppskattar en ros, för att vara ärlig känns det lite bakvänt, det är ju jag som är tjejen och inte tvärtom.  Vem vet han hade kanske tagit riktigt illa upp och trott att jag tyckte att han var femenin och då är steget till rosparfym inte speciellt lång. Nej nej nej nog pratat om det.
Idag har jag och mamma varit i löberöd (höör eslöv lund) där vi var och hämtade hö till olivia, jag kan konstatera att jag inte hade kunnat leva det livet som de gör, lukten och geggan. Men det var faktiskt kul att hälsa på tjurarna och grisarna, det var nästan så jag blev vegeterian där ett tag. Jag häpnades faktiskt väldigt över hur stor en tjurpung faktiskt är, den är ju som en blomkruka, ja jag vet kanske inte världens bästa att jämföra med en blomkruka men jag kommer inte på något bättre. Snart är det melodifestivalen (två timmar kvar). haha.

image302

Kommentarer
Postat av: Ida

svar: Ja tacos och melodifestivalen är ju en riktigt bra kombination ;)
Vad tyckte du om kvällens låtar då..?

Postat av: laijna

Fin bild!

2008-02-10 @ 10:00:40
URL: http://laijnloo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback