Sportlov,plugglov you name it.

Då var det efterlängtade sportlover här, grejen är att jag hade nog längtat betydligt mer efter det om jag inte hade hafts å ruskigt mycket att göra.Jag måste skriva projektarbetesraporten, jag har en uppsats om genteknink och en muntlig presentation om drömmar plus lite graf jobb fram till v. 10 och 11. Isn't that just lovely?
Imorgon har jag ännu en dag  med PA framför mig, men jag ser fram emot min lilla rast som jag har inplanerad vid 3-tiden, då öppnar nämligen filippos och jag ska dyka ner bland sakerna, kika efter ett tidningsställ några väskor och någon klänning. Underbart, fram tills dess ska jag roa mig såhär


image322

Kommentarer
Postat av: Ellen

Så du figurerade ut öppettiderna till slut, gött!

2008-02-19 @ 17:52:05
Postat av: Johanna

Ellen jag tog saken i egna händer och körde ut och kollade upp det ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback