Skoskav är djävulens fördärv.

Jag är en gnällspik det erkänner jag, men när det gäller skoskav är det verkligen något som man får gnälla om.
Det gör sjukt jävla ont. Jag tömmer blåsan hela tiden, men den fylls blir stor är ivägen och jag msåte ta av mig min ena sko för att inte gå som om jag hade ett ben som var kortare än det andra. That's not hot. 

En annan sak som jag måste klaga på är vår skolas sjuksköterska, för det första är hon aldrig där, på skylten stod det igår "Är i Ryfors" vad gör VÅR sjuksköterska i  ryfors hon ska ju vara här och ta hand om mig. Sen idag när jag kommer in så står det på "upplysningsknapparna" att hon är "inne" så jag knackar på, då lyser helt plötsligt upptagen knappen. Sånt gör mig irriterad.

Kommentarer
Postat av: Jim

VAD!?

Postat av: madelen.

poor j! det går om snart. tänk inte på det, titta inte på det- så ska du se att det försvinner snabbare än du tror. (; PUSS!

2008-02-06 @ 16:45:58
URL: http://baramadelen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback