Lovejunkie

Kärlek är underbart. Till sommaren närmare bestämt den 12 Juli  5 dagar efter min 19 års dag gifter sig mina två favoriter. Jag har fått äran att hjälpa dem med deras inbjudningskort och det känns otroligt roligt.
Det känns som man redan nu borde leta runt efter en klänning, jag har ju förståss en blå 2nd hand klänning i garderoben, men jag måste nog sy om ärmarna lite på den, det är lite pingvinärmar på den. När jag var på filippos i tisdags hittade jag helt underbara långklänningar från 50 talet, dock var de sydda efter dåtidens ideal  och idag kan de nog räknas som en 34. It sucks to be a Medium.


Mina favoriter
image326

Kommentarer
Postat av: Kristina

Åhh, tack! Du är ju min alldeles speciella lilla favvo du med!!!! Och du har gjort ett fantastiskt jobb med inbjudningskorten!
Puss

2008-02-26 @ 12:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback