Jag blev sugen.

Nu är projektarbetet utskrivet i den senaste versionen. Imorgon är det inlämning och då försvinner ett stressmoment. Skönt för mig och min mage, den drar åt sig stress. YEY that's fun.
Imorgon är det skola igen och hmm undrar vad denna skolveckan bjuder på? Ungdomspsykiatriarbete och Grafprov om jag inte missminner mig allt för mycket. Så det blir plugg för min del, jag ska lyckas klämma in träning, N och jobb någonstans där också, men jag brukar lyckas jag är som jag har påpekat innan Superkvinnan. Till helgen blir det en överaskning, i can't wait, N får instruktionerna i veckan.

Jag hittade en bild på en s-tjejs blogg. Jag blev sugen.

image328

Kommentarer
Postat av: Maria

God Dag! Hoppas din söndag har börjat bra? :)

2008-02-24 @ 13:16:53
Postat av: Hanna

Härligt att höra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback