Inspiration till header! Jäkla nordbor!

Jag har upptäckt något märkligt. Någon gång i denna veckan så var jag inne och kikade på en ny blogg som moderniteter länkade till. Åh tänkte jag den var ju ganska ball så jag skrev en kommentar som berömde själva bloggen. När jag kikade hade denna specifika blogg ingen speciell header utan det stod bara bloggnamnet i versaler. När jag någon dag senare kikar in igen, så ser jag att bloggens header har ändrats, till vadå? JO teckande kasettband. Jag bara undrar är detta ett sammanträffande eller fick de en inspirationskälla?


image329

Kommentarer
Postat av: frida

kom ihåg för ett år sedan då bliv man mer eller mindre mobbad för man körde med kasettband, nu av någon anledning är den mkt "häftigare" och vissa lotsas som om de aldrig tyckt kasetten varit omoderna.. tragiskt att det är så.. :/

Postat av: Kristina

Men gumman!!! Hur lyckades du få sånt skoskav????? Ser ju helt sjukt ut!

2008-02-26 @ 12:17:38
Postat av: patrik-lakrits

Jag tycker om ditt kasettband, inte deras!

2008-03-10 @ 20:26:29
URL: http://www.fiture.se/blodapelsin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback