I wanna be like audrey.

Denna dagen har gått snabbt, väldigt snabbt, det var bara ett litet engelska prov och sen var det till att fortsätta mot friskis. Summa av kardemumma jag var i skolan i en timme och 5 minuter (lektionstid) idag. Det var lagom frustrerande men man måste ju se allt från den ljusa sidan, och det ljusa idag var träningen och att Tillis återigen är hemma från thailand.
Efte lite lunchande på hör och häpna Oléo (hartmans var nämligen  lagom fullsatt och det fanns en viss herr JB där inne som jag inte riktigt klarar av.) Som sagt efter lunchen tog jag och madelen en spontantripp till Hässleholm där vi synade sömmarna på plaggen. Vi var hemma i lagom tid och just nu funderar jag på hur det hade varit om man var audrey  och hade ett rådjurkid att kela med. Antingen väldigt väldigt mysigt eller bara obehagligt, jag röstar på förslag nr 1.
  image305 image306


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback