Gnällspik on a wednesday.

Jag läste nyss Emmas blogg där hon beskrev sin vånda över projektarbetet igen. Jag förstår henne till punkt och pricka. Men när jag sen läser att vi på media är klara bara för att vi inte har något annat att göra så tar hon i från tårna. För vi har mycket MYCKET och det är inga lärare som tar hänsyn till att vi jobbar med projektarbetet. Anledningen till att jag är klar i tid är att jag prioriterade det högt och jag valde att jobba med något som jag tyckte var roligt. Sen att vi håller på att skriva en C uppsats i svenskan och att vi ska göra muntligt nationella och har x antal arbeten som ska vara klara tills nästa vecka ja jag vet inte jag tycker det är mycket, men jag antar att det finns de som har det värre.

image330

Kommentarer
Postat av: Lina

vad jobbigt... man prioriterar ju alltid det man själv tycker är viktigast!

Postat av: Emma

Men Johanna jag tror jag sa att du inte skulle ta åt dig. För det var inte dig jag syftade på. Jag vet inte men det verkar som du är lite arg på mig.. Kan det ha något att göra med ditt skoskav? Eller är jag ute och cyklar?

2008-02-28 @ 10:06:23
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Linda

Ja det var vad jag sa till frisören också. Bort med det! I CURSE IT!

2008-02-28 @ 10:14:05
URL: http://rudan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback