Friskis och svettis - jag måste amputera mina armar.

Jag har skoskav som fan och jag gnäller så det så. Det är inte soft. Det gör sjukt ont och det kan alla i min närhet intyga. Idag har jag haft en lektion, en liten liten lektion, varpå halva gick åt till att fota min kära väninnas hand. Det ni. Hur som haver eftersom vi inte började förrens vid 20 i 12 så körde jag och frida till friskis där vi spenderade någon timme på gymmet, vilket nu har resulterat i att mina armar är otroligt möra, det känns som jag måste amputera dem.  Annars har dagen spenderats med att sätta upp affischer ang vår välgörenhetskonsert. Jag måste även nämna att vi sprang in i en som jag knappt har pratat med på ett halvår, och frida kan intyga att vi var ganska obekväma med det båda två. " Johanna gud vilket falskt leende, du gillade inte riktigt det där va?" " Nej".
Snart är det tv-dags men först är det religon/engelska plugg som gäller..


image295

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja herregud, om jag nu känner någon som KAN det där med grafisk design, varför inte utnyttja det? : ) Längtar efter dig och fikan! Vem var det du stötte på? Me wanna know.

Postat av: joel

bra jobbat!

2008-02-05 @ 21:53:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback