En gång för alla ska jag bevisa att jag faktiskt har rätt!

Detta kommer bli mitt absolut sista inlägg i "Johannas skoskav som egentligen inte är ett skoskav serien". Nu är det såhär att jag bara  måste bevisa att jag hade rätt. Jag blev nämligen märkbart paff och förvånad när min vän Emma igår sa åt mig att bara smörja tvätta och låta det torka över natten. Hur som haver, jag satt inne på vårdcentralen där sjuksköterskan frågar och tittar:

-Hmm det här ser inte riktigt ok ut, vi gör såhär att jag tappar det på vätska nu och har det fyllt på sig imorgon vilket jag inte tror att det gör så bokar vi in dig imorgon så får du antibiotika.

Senare på eftermiddagen runt 15 tiden så kikar jag på foten där blåsan nu är fylld igen. Jag ringer vårdcentralen och får en ny tid på studs.

-Jadu jag misstog mig tydligen så jag måste skriva ut en stark atibiotika till dig.

Hurra, min fot har blivit sjuk, vad skoj. Ingen skola för min del imorgon då, jag som näst intill klassar mig själv som invalid. Tur att vi har kryckor i förrådet då det är svårt att ens stå på foten.

jag lägger upp en bild för att visa svullnaden, eftersom det är så uppenbart man ser inte ens fotknölen på vänsterfoten så det ni! Det var inget vanligt fjuttigt litet skoskav. HA!


image300

Kommentarer
Postat av: Jim

Fastän du är glad över att du haft rätt om din fot, så tycker jag synd om dig!

Postat av: Emma

Men gumman, du hade en bild på din fot när du hade comped på, hur skulle jag kunna veta att det var blåsan som var så stor? Jag blir inte så paff av det jag sa, smörja tycker jag däremot inte du skulle gjort. Men det var väl tur att du hade rätt. krya på dig

2008-02-08 @ 11:27:29
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback