Blixtförälskelser har en tendens till att svalna av- när det gäller skor.

Gynning är underbar, helt totalt körd, I LOVE HER.  Så är det jag det är inget jag precis hymlar med.
Jag läste nyss madelens blogg, den lilla token har blivit blixtförälskad i ett par mimmi pigg skor som jag visade henne på röda korset, med sadly for her så var de var skylt ex, konstigt nog, jag visste inte att det var lagligt att ha skylt ex som man faktiskt inte får sälja. Nåja förälskelsen svalnar väl snart. Jag måste dock erkänna att de var one of a kind.

På tal om one of a kind, så har min väl Linda tydligen också startat en liten blogg, som hon nu vill att jag ska renovera, och det mina vänner ska bli mig ett sant nöje, jag har redan börjat skissa på ideér. Och ideér är något jag ofta får, nu har jag fått för mig att jag ska söka till konstfack i stockholm där de har en grafik och illustrations utbildning, det är egentligen emot mina principer men ja mina andra alternativ är Kalmar Jönköping Karlstad Malmö Norrköping Sundsvall and so on. Jag antar att det är dags att knyta mig snart, först ska jag läsa en engelsk text som en liten uppvärmning inför morgondagen.

Godnatt!

 image296 image297

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback