Birthday Boy, i make all your wishes come true.

Grattis Grattis Grattis!
Idag fyller N 20. Han är nu några steg närmare döden och jag är några hundralappar fattigare. Men det är han värd. Gud nåde honom om han inte gillar my gift. Tur att det finns kvitton.
Jag måste bara berätta om min nya kärlek, en röd kappa som jag hittade på MQ idag. Det var super rea och jag blev glad när den satt som en smäck. OH yeah red is the new black. Okej jag överdriver lite men det är normalt.
Igår fick jag också hem en ny förälskelse. Nämligen mina nya brillor. Ojojoj de är nice. Jag citerar syster "Med den kappan, glasögonen, klackar och en laptop så kommer du se ut som en superkvinna" Jag är dock redan en superkvinna. Varför behåller jag för mig själv.



image324

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback