Julövning med glöggmys.

Det har varit en otroligt soft dag idag. Tre timmars föreläsning och sedan tuff tuff tuff med tåget och efter ett tag så var jag faktiskt hemma. Jag unnade mig något så ovanligt som en powernap. Efter ett tag så ringde Jennie så hon har varit här en sväng och glöggat och lyssnat på julmusik och bara tagit det allmänt lugnt. Just nu sitter jag och insuper atmosfären ännu mer och dricker te som är hemskt juligt, jag önskar jag kunde beskriva lukten för er.

imorgon eller på lördag får vi finbesök här i kalmar. Då kommer Matilda och då ska hon kicka min grannes ass bli full like a kastrull och bara vara som hon brukar. Sedan att jag och Fritte får slåss om hennes uppmärksamhet är en annan sak. Eftersom jag har träffat henne en gång sedan i augusti så förtjänar jag henne mer än Fritte. Men Hey det är ju bara min åsikt. Well bye.


Kommentarer
Postat av: frida

så det är mitt fel att du inte åkt hem ?

Postat av: taajlda kan flyga!

THE FIGHT HAS BEGUN!

don't worry, jag räcker till er båda och kanske till och med till en kalmaritpenis!



och vi ska supa skallen av oss & kolla på britney, that's a promise!



<3

<3

2008-12-05 @ 13:48:41
URL: http://lamouraveugle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback