Måndag=latdag

mitt huvud bankar och gör ont varför vet jag inte, jag har ätit och tagit det lugnt och druckit mängder med vatten. Skolan har ju inte varit alltför ansträngande, 9- 13.25 med en secondhandrunda där emellan. Vi har haft handledning idag, det har vi imorgon också men då jag inte har något nytt att visa så kommer min morgondag att spenderas hemma jobbandes på det nya projektet och städandes, jag har även planerat in en lång promenad, det ska bli skönt. Jag har alltså en skoldag kvar den här terminen och på torsdag åker jag hem, jag längtar verkligen. På torsdag eller fredag blir det julstuga hos Linda och På lördag ska jag, Nils och hans familj titta på musikalen Chicago. Det bästa är nog faktiskt att jag får träffa alla som jag bryr mig om, speciellt N.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback