Lägg kli i mina fingrar!

Jag sitter i min lilla lya och insuper julstämning. Det snöar ute, jag dricker jul-te och äter en pepparkaka (jag hade glömt bort dem). Jag sitter och väntar på min kreativitet, men känner jag mig själv rätt så lär den inte kommer förrens vid 8-9 tiden i kväll vilket är synd eftersom klockan är 10 i 6. But i don't have to worry. Jag är nämligen ledig imorgon, för andra gången den här veckan och inte nog med det, på fredag är det bara stormöte och sedan bjuder skolan på Jul-lunch i glashyttan tvärs över gården. Ibland blir jag helt varm i kroppen av att jag faktiskt går på en skola som ligger i en sån miljö, hade min gymnasie eller högstadieskola legat i en sådan miljö så vet i tusan om mina betyg inte hade varit snäppet högre. Idag fick vi även tillbaka psykologi uppsatsen som vi skrev den där veckan när tidningprojektet skulle vara klart och designhistorian skulle redovisas och jag var allmänt stressad. Vi fick hur som helst Vg på den och jag är måttligt stolt!
Nu ska jag läsa några bloggar och bli kreativ och påhittig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback