Helt jävla otroligt.

Idag kan jag inte säga att jag är på topp. Jag somnade vid två inatt, och det utav att min psyko granne höll ett jävla liv och sjöng och skrek och spelade musik och mitt i allt detta så låter det som om att något slängs mot mitt hus. Efter många om och men somnade jag. I morse när jag vaknade och gick ut i vardagsrummet så såg jag vad det var som hade låtit. Den jävlen har slängt ägg på mina fönster, är det tacken man får för att ens vänner har sagt åt honom att sluta hålla på? Jag blir skitförbannad men mest förbannad är jag på mig själv för att jag är rädd, jag är rädd för vad han ska göra härnäst.  Jag ska gå till kalmarhem idag eller imorgon eller när jag har tid och jag ska lipa som en barnunge för att de ska låta mig flytta, för ärligt talat så tror jag inte att jag klarar ett halvår till i denna lägenheten. Det är inte meningen att man ska känna sig rädd i sitt eget hem.

Kommentarer
Postat av: frida

vilken fitta han är. eller han är inte ens det! vill du johanna får du komma hit och sova hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback