Det känns som det har regnat i hundra dagar.

Jag är sådär pirrig i kroppen men jag har ingen aning om varför. Jo det har jag egentligen men det tänker jag inte berätta.
Jag struttar runt i leggings om min matroströja eller blir det matris om man är tjej, strunt i det. Hur som helst så är jag happy, jag vet inte riktigt vad jag ska göra, jag har inga riktiga uppgifter att göra just nu så det ska nog bli en stunds tv tittande (lyx) Men först ska jag käka studentmat (nudlar).

Förresten så saknar jag snön som försvann för exakt en vecka sedan eller var det två? Hur som helst så har det regnat i massor idag. Det var inte så skoj när jag cyklade hem från bussen. Min snölängtan späddes på ytterligare när jag tittade på bilder som jag tog när jag och madelen var i fjällen förra året.


Kommentarer
Postat av: taajlda

Du är söt, jag är en NÖT!

(jag övar på julklappsrim)



ses till helgen :)

då ska jag banka skiten ur din granne, supa dig under bordet och göra kalmar osäkert!



saknar dig PUFF, min powerpuffpingla såklart <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback