bumblebee

Jag börjar bli en riktig sömntuta, jag sov till klockan tolv idag, det är inte ofta det händer men gudars vad utvilad jag var när jag vaknade. Efter ett tag satte jag mig ner och gjorde klart skissuppgiften, jag tror aldrig jag har skissat på fötter så intensivt som de senaste dagarna, jag har även skissat hästar med Javies Mariscals manér, min syster skulle säga att det inte ser ut som hästar, men det struntar jag i. Rätt vs fel. När jag var klar med skisserna så hojjade jag upp till Fritte där jag fixade det sista till en väldigt speciell person och åt julgodis. Vi cyklade vidare till Mq som hade julklappsrabatt för vissa speciellt utvalda i detta fallet fridas mamma som ist blev mig och frida. Jag hittade ett spetsfodral och blev lite fattigare och mycket gladare. När vi kommer ut till cyklarna så har jag fått punka på framdäcket. Inte speciellt roligt. Jag ringer Jennie och får låna hennes cykel och ni ska veta att jag är tacksam.

Och nu speciellt till tomten: Kan jag inte få en sånhär lägenhet av dig iår snälla?


Kommentarer
Postat av: taajlda

åh, visst är den underbar! så ska mitt sovrum se ut i paris :)

Postat av: John

Hehe ser väl rätt mysigt ut.. fast jag vet inte om jag hade blivit rädd eller smickrad av att hon fanns där =/ hehe :P

2008-12-18 @ 12:32:04
URL: http://johnboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback