You talk.

Jag är nyss hemkommen från annorlunda rum där jag har spenderat några av mina presentkort. Jag har handlat till min lya. Det är nervöst och spännande på samma gång. Just nu känner jag att jag bara vill bort härifrån. Det enda som håller mig här är familjen men när inte ens nils är på behörigt avstånd så kan det kvitta vart jag bor. Jag vill komma igång med mitt liv, jag blir så avundsjuk när jag hör om norrköpingsnollningen så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill också NUNUNU jag vill inte vänta i nästan tre veckor till. Jag vill inte ha lov. Jag vill ha något att göra. Jag vill träffa nya vänner eftersom vissa av de jag har här bara verkar glida längre och längre ner i svenssonträsket. Det är synd för jag saknar dom. Men vad ger det mig om jag hör av mig men inte längre får svar. Det suger.


Kommentarer
Postat av: taajlda

BLUBB! varför måste du vara borta så mycket för :(

nej det är liselotte watkins illustrationer, call me. jag har ändå inte speciellt mycket för mig!

Postat av: madelen.

min dator har kapsejsat och jag är så dålig på att ringa alla. darling, hur är det? är han borta nu? har ni bestämt om du ska hälsa på honom snart? förlåt att jag inte är den madelen jag hade velat hinna vara.

2008-08-12 @ 21:48:11
Postat av: taajlda

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=82284

johanna, bli medlem så får du gratis presentkort på kicks. :)

2008-08-13 @ 20:08:40
URL: http://lamouraveugle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback