Morgondagens rester.

Ajaj jag har eld i baken. Idag är det sista packdagen och mitt rum ser för närvarande ut som vanligt minus lite saker i garderoben som är nedpackade. Jag vet att det har varit mycket flyttsnack i bloggen men det är pirrigt och alldeles underbart. Imorgon mina vänner är det Bye Bye Osby och HELLO KALMAR!
Jag har fortfarande en del saker att ta tag i typ flyttanmälan och försäkringar men det är så trist och så många vuxenpoäng så jag låter det vila ett tag. I veckan har jag försökt att träffa mina vänner dock är det fortfarande några kvar på listan men eftersom jag blev inringd på brio i tisdags och i går så har det inte klaffat. I beg your pardon.
Jag skänker en tanke till Tildus och Martina som har börjat skolan. Och på ett litet skumt sätt önskar jag att det vore jag som stod där i kripsigt nya skor/Jeans/tröja/klänningar, kanske är det en desperat önskan om att skjuta upp det här med att bli vuxen och flytta hemifrån ett år. Nåja jag ska var nöjd ändå.

Peace.

Kommentarer
Postat av: taajlda

Jag tycker faktiskt inte att du ska flytta, jag vill inte att du ska flytta- måste du flytta?



jag kommer sakna ihjäl mig.

dumma BLUBBIS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback