Stormy weather-blöta cykelturer

Det regnar idag, det har det gjort i princip hela dagen, med undantag från 12 till 14, perfekt med tanke på att det var då jag var i stan. Och när jag vandrade gata upp och gata ner i mina opraktiska skor så insåg jag att det är sjukt tråkigt att handla ensam. Visst man kan ta all den tid man vill men efter ett tag vill man fika. Det är ju fikan som gör shoppingturen,men ärligt hur kul är det att fika helt själv. Inte så värst va? Det räckte att se gäng på stan tjejer och killar gamla som unga och jag blev ärligt talat avundsjuk. Jag vill ha mina vänner där. Samtidigt så var det en sak som gladde mig, tanken på att helgen kommer att spenderas med N. När han har åkt så passar det ypperligt att Fritte får tillgång till sin lägenhet på måndag. På måndag är det även upprop OCH Startskottet för nollningen. It's thrilling.

P.


Kommentarer
Postat av: Froijd

Ja, det hoppas jag verkligen att det var.. Hur är allt i Kalmar? :)

2008-08-28 @ 18:59:34
Postat av: frida

vad har hänt med din lilla cykel? eller cyCKel som en av våra lärakandidater i svenska i 1:an stavade det?;) jag håller på att fixa till min nu. spraymålat korgen klarröd och så ska pappa kolla om det är puka på bakdäcket, sen är min redo att rulla mellan vad-det-nu-va ja ska bo och ståthållaregatatn va det väl?;) ja hade gärna kommit men har massa att packa sen kommer väl din love imorgon? stå ut i 3 dagar till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback