Mainstream

Nu är jag hemma i Kalmar igen efter helgens bravader. Bilturer och kalas. Mormor fyllde år så det var bara till att infinna sig på västkusten. något som tog lite drygt 3 och en halv timme. Väl framme blev mormor glad så jag var glad, hon fick fina presenter bla ett receptfack från ordning och reda. Perfekt när hon bakar och kladdar ner. Så idag måndag tog jag alltså tåget upp igen, det var drygt kallt och fruktansvärt avslappnande, jag hann med två samtal och x antal lästa sidor i min nya bok. Nu sitter jag här och bara tar det lugnt, väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan dricka det i min turkosa favoritmugg från höganäs. Imorgon blir det en cykeltur med destination unknown. Jag gillar det att inte riktigt veta vart jag ska alltså. Jag tror jag ska packa en matsäck och göra en heldag av det.

Kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback