Imorgon.

Imorgon är det min sista dag på Nicklagården. Sorgligt, javisst! men samtidigt så otroligt skönt. Äntligen får jag lite semester, som jag har längtat efter den. Att bara göra ingenting måste vara himmelriket. Dock har jag miljoners saker att göra. Jag ska packa, handla husgeråd och hinna med att träffa vänner. Mitt flyttdatum är ändrat till den 23:e så jag får lite mer tid hemma. Tid som antagligen kommer att vara välbehövlig. Jag tror att jag har lite seperationsångest. Eller inte så lite utan ganska mycket. Inatt t.ex. så drömde jag att mina nära och kära dog dvs Nils Mamma Örjan Louise. De blev nedskjutna och jag såg på, den drömmen var så verklig att jag var tvungen att gå in och kika till mamma och höra av mig till Nils. Alla var ju såklart ok men den paniken jag kände när jag vaknade den var inte att leka med. Nu ska jag in på Csn och ansöka om lån och dylik, jag känner mig såååå vuxen haha eller inte. Jag kommer nog inte bli vuxen förrens närmare 30 när jag får barn.



Kommentarer
Postat av: Fään

Strunta i seperationsångesten just nu.. Det går över, värst första dagarna fram till helgen. Sen är livet en fest ;)

Fått tag på lägenhet och allt nu?

Postat av: Emma

Tack så mycket! :)

2008-08-09 @ 13:08:59
URL: http://enknubakaffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback