Hot Shot-Kylskåpskonst.

Oj vad jag inte gör så mycket vettigt. Idag har jag knappt gjort någonting men oj vad skönt det känns. Lite lagom befriande faktiskt. Jag har städat tvättat och handlat. Jag har även målat lite inte måla som i att måla väggarna utan måla som i att måla på papper. Jag kan inte säga att resultatet blev fantastiskt, det blev snarare väldigt roligt, man kan kalla det kylskåpskonst. En dag ska jag göra en stor målning och sätta ovanför sängen. Imorgon är det löning och då ska jag bege mig till centrum och inhandla en cykelkorg, men innan jag gör det ska jag pumpa mitt bakdäck.  Nu är det inte många dagar kvar till fredag då kärleken kommer på besök.

Fred.


Kommentarer
Postat av: frida

åå jag önskar så att jag hittar något snart så ja med kan komma. hur ser din nästa vecka ut med nollningen o så? har du med fått sådant schema fårn kåren?

Postat av: Linda

Oh göud ja! Det behövdes. Hur har du det? Jag kan ärligt säga att jag är avundsjuk. Det verkar väldigt härligt att börja från noll sådär. Jag kommer upp och hälsar på en dag, var så säker. :) kram

2008-08-27 @ 10:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback