En kille en tjej en psykopat?

Ah jag har funderat så jag nästan blir tokig på vad det är för person som jag kommer att dela lägenhet med. Blir det en tjej eller blir det en kille? Helst av allt hade jag nog velat dela med en tjej, någon likasinnad som man kommer överrens med alltså ingen snorkig typ. Om det är en kille så hade det varit bra om han var ful, hur ska man annars kunna gå på toaletten normalt?  Tänk nu om personen är en psykopat, en som stjäl eller en som drar hem en ny tjej/kille varje helg, eller hemska hemska hemska tanke en person som inte städar eller diskar. usch.  nu nojjar jag, kanske beror det på att Nils numera bor i Norrköping. Jag tar nog tåget upp om exakt en vecka!

Jag träffade förresten  Linda idag. Man vet alltid var man har henne. Hon är bra ohja så bra!


för ca två år sedan i min trädgård.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback