This is how we party!

Gårdagen var underbar, totalt oväntad och freakin cold. Jag älskar när det blir oväntat. Hur som haver så började jag och tilda kvällen på Filippos där vi sprang på Marielle som bjöd in oss på studentfest på sportbaren något som vi senare glömde bort, hur som helst så tog vi oss vidare till Linda och Barry där vi åt gott och pratade. När kvällen närmade sig tog vi kontakt med Emma och begav oss sedan till henne och magnus, men innan dess var det tillfix som gällde, fan vad jag älskar tillfix speciellt när Matilda är med, hon tar hundra år på sig men resultatet blir alltid fabulöst. Det resultater var förövrigt något som folk tydligen uppskattade. Hos M och E var det trevligt som vanligt och vi begav oss mot puben, där stötte jag på mammas X jobbarkompisar som gav mig onda ögat HA det är itne jag som är 35+ så glo lagom! på puben var det roligare än de senaste gångerna och vi träffade på en massa kändisar. Efter puben blev vi erbjudna efterfest som vi tackade ja till och vid kvart i fem i morse var vi hemma.


image396

image397

image398

image399

image400


Kommentarer
Postat av: Emma

Tror du medvetet lägger upp fula bilder på mig.. haha. Som jag förövrigt inte minns.

Postat av: emma

Haha! Äeh fy fan hur såg man då ut på de andra om där nu fanns några.. fyy

2008-04-24 @ 09:51:36
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: porr- tilda

jag älskar dig, jag älskar dig och jag älskar dig johanna!

2008-05-02 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback