Panikartat beteende- APUN?

Här sitter jag lagom uppstressad och otålig inför morgondagen. Det är nämligen första dagen på min apu, jag kommer att befinna mig på icom aka ikea katalog tillsammans med F.A.M (Frida Annie Micke) hur det blir återstår att se. Jag har varit så rastlös idag så att jag har tagit tag i löken som vi har jobbat med i Graf B men som jag aldrig har blivit riktigt nöjd med. Löken har gått under arbetsnamnet lökhelvetet/lökjäveln/den förbannade löken/F**T löken, det säger väl nästan allt om mina känslor till denna horribla sak. Hur som helst så har dagen mest varit lugn, jag har läst ut min ena engelskabok som handlar om apartheid i sydafrika (mycket intressant faktiskt), jag har hjälpt mamma i trädgården och jag har till och med solat på balkongen. Det ni. Jag har förövrig kommit på att jag enbart har 6 milstoplar kvar till studenten och med milstolpar menar jag arbeten/prov som ska in. Superb!

Peace !



image388

Kommentarer
Postat av: melina

ha en bra måndag!

Postat av: Taajlda

och med petter tusch som handledare- kan det bli bättre!? du kommer att få en härlig apu :)
tack för fikat idag förresten!

2008-04-14 @ 18:43:12
URL: http://lamouraveugle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback