Made in the dark 21.28

Pust stånk och kackel. Jag älskar textil lim även om det luktar skit så gör det underverk. Jag har precis gjort om en klänning till en kjol, jag satt och funderade ett tag över varför jag inte blev riktigt nöjd innan det slog mig. Jag gjorde en liten rosett av ett vitt band och limmade fast den, done and done, den blev söt, perfekt och mysig. Allt detta tack vare en liten röd tub med textil lim som luktar som ko avföring.

Dagens apu har varit givande vi har pratat Ikea-religion, buttplugs och ljuv musik. När nu ändå buttplugs kommer upp så är detta till dig lilla M, jag saknar dig och jag saknar din haka!

Sen vill jag ägna ett stort grattis till Åsa som fyller år idag!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback