Let's not waste more time

 Den här helgen har kännts väldigt hektiskt och inte som en vanlig helg utan mer som ett inslag i en väldigt lång skolvecka. Till viss del har jag mig själv att skylla eftersom jag masade mig upp tidigt i lördags och åkte tillsammans med Jim till haganäs där vi tillsammans med bla Madelen Martina Natalie Lisa och Marielle gjorde högskoleprovet. Hur det gick har jag inte en blankaste aning om, jag har inte vågat kolla in facit. När jag kom hem var jag inte så dödstrött som jag trodde att jag skulle vara men jag var ändå tillräckligt trött för att somna vid 10. Innan dess hann jag med lite Ruby red och lite Matilda prat. Idag har jag mest flutit runt i min pjamas och gjort ingenting fram till att vi bestämde oss för att besöka mormor och morfar.

Peace!

Dagens låt:
Ray Charles- Halleluja i just love her so

Nedan ser ni en bild ut av mitt übercoola taggtrådshalsband som jag har knåpat ihop utav lakritsremmar!

image385

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback