Fucking fabulous.

Kort dag och kort skoltid kvar. Det är så underbart så det finns inte.  Just idag märkte jag att vi inte har så mycket kvar på vår lilla utbildning. Bengan står och predikar och sen ger han oss den sista uppgiften någonsin, efter praktiken och efter stockholm så är det no more bengan. Egentligen så ska det vara no more jan också, men han är knasig på den fronten han är helt felplanerad vi har en timme och fem minuter kvar av graf B resten ska gå till praktiken. Lycka till säger jag, bara vår lektion imorgon är på en och en halv timme MINST. fy fabian.

Engelskan däremot var skoj, jag och M kom på att vi hade valt fel land och var tvugna att börja om, men barbados ist för maurutanien, när faktan var insamlad roade jag mig med att göra en blondinbella. det var kul. Men det kanske är för internt för vissa att förstå så jag låter det vara osagt vad vår film handlade om.

Peace!
 

                                              
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får en trevlig dag,
besök görna min blogg, KRAM! :)♥

Postat av: frida

jag blidde lite ledsen i ögat. tänk att det va 1 år sen, ne nu bölar ja ! FY FÖR DIG JOHANNA!

2008-04-02 @ 23:08:44
URL: http://jagskataminboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback