forgive me father.

Idag blev det ett hastigt uppvaknande för mig och N ett dop stod på schemat, dock så slapp N detta. Efter dusch och påklädnad bar det av till lund där lilla S döptes, hon är ljuvlig, rund och go med stora svarta lockar.  Efter dopcermonin som hölls i lunds domkyrka gick vi tillbaka till lägenheten, på vägen dit så hittade jag av en slump min studentklänning, den är fabulös och lagom 60-tal (Som ni säkert vet så har jag en thing för 50 och 60 tals snitt) och en lagom kombination av söt sexig och stilig. Så nu återstår bara underkläder och skor till balen och studenten.  När vi sedan promenerade vidare så gick mina favorit skor som jag har ärvt av mormor sönder. Sulan lossnade, väldigt mysko. Så nu står de bara i min garderob, jag antar att jag får lämna in dem till skomakaren eller något för jag förmår mig inte att slänga dem.

Nu måste jag ta tag i mitt liv och börja leta lägenheter.

Peace!

image386

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback